לצאת מהריבוע עם מירי

אחד המיתוגים היותר צבעוניים ואנרגטיים שיש, זה מיתוג ובניית שפה עיצובית למפיקת מדיה. ואם יצא לך לעשות אחד כזה, בטח תביני על מה אני מדברת.

מפיקות מדיה יש כחול הים, אבל אחת אלופה כמו- מירי ברנדויין- אין הרבה. ושזו האחרונה פנתה אלי למיתוג ועיצוב אתר, הרגשתי דגדוג בקצה האצבעות.
מירי הגיע עם בריף ממוקד ומדויק שנקודת החוזקה שלה כדבריה: "יש את הדרך הרגילה לפרסם, אני יוצאת מהריבוע, מהשגרה הבנאלית ומביאה תוצר חדשני שמניע לפעולה". ומכאן יצאנו בקונספט ברור ומדויק: יציאה מהריבוע.

כשהמסרים העיקריים שהלוגו אמור לשדר, הם: 1. קריאטיבי ויצירתי, 2. בגובה העיניים, 3. מותג ברמה גבוהה.

מירי ביקשה מותג בעברית, נקודה שהקשתה כמובן על המיתוג… כי, תודו שלוגו באנגלית זו חגיגה.. כשזה מגיע לאותיות עברית, מתחיל הקושי.. אבל- אני אפעם לא מפחדת מאתגרים, בטח לא שמדובר בעסק צבעוני, קופצני וקצבי כ"כ.

אחרי עוד כמה שיופים ומשחקי גוונים. הגענו ב"ה ללוגו הסופי:

המיתוג, שאפשר לאמר שהוא החלק העיקרי בעסק, מאחורינו.. ועכשיו הגיע החלק הכייפי בסיפור..
בניית השפה המיתוגית והאתר.
מירי לא ממש ידעה איזה כיוון היא רוצה, אבל משהו אחד היה ברור לה: אתר מגניב, אחר ובולט בשוק. שפה מגיבה חדשנית וקולית. ואני- שאוהבת הכי בעולם כאלו לקוחות- זרמתי הכי שאפשר..

זה התחיל כמובן בשיטוטים… חברי הנאמנים שאפעם לא מאכזבים פינטרסט וביהנס,התמקדתי בחיפושי בעיצובים צבעוניים, נקיים וטרנדים.

כל אחת מההשראות קיבלה ניתוח מעמיק ונסיון לצאת ממנה עם שפה לאתר. אבל שזה לא זה.. זה עדיין לא זורם, ומצאתי את עצמי מחפשת עוד..
ואז נתקלתי בה- וכמו משמיים היא חיכתה לי שם, והיתה קרן אור לכל השפה העיצובית של האתר. ריבועים.. לצאת מהריבוע..

מצליחים לדמיין את הריבועים מתעופפים ויוצאים מהריבוע? או- איך קוראים למשחק הזה של הלהטוטונים בחתונה, שמעיפים חמישה כדורים יחד בלי שאף אחד יפול על הרצפה? זה פשוט היה זה. רק היה חסר לי הלהטוטן (או הלהטוטנית), שיעיף את הריבועים ויתן להם את התנופה.. אז הלכתי לחפש אחריו בשאטר.
דמיינתי את הגברת שולחת את היד שוב ושוב ומציאה ריבועים מהריבוע..

הקאבר הראשי הוא חצי אתר! כשיש שפה שעובדת טוב הכל זורם בקלות הרבה יותר..
אני ממשיכה בעיצוב, ומירי בנתיים על ההנפשה. הלהטוטן בפעולה😊
אז אם אתם מחפשים מפיקת מדיה, שיוצאת מהריבוע ונותנת את כל הלב, הראש והנשמה.
יש לכם למי לפנות..

לפרויקט של מירי – כנסו >>>

גם אלו מאד מעניינים

למה בעצם בניתי לי אתר חדש

איך מדברים ישראלית?

לפעמים חשוב לדעת איזו ספה יש בסלון של הלקוח שלך…