"מרקם", עם סיפור על מיתוג מחדש והרחבת קהלי יעד.
חברת מרקם מייצרת חווית יצירה ומשווקת ערכות יצירה ייחודיות לכל גיל.
עם השנים מרקם הפכה למותג בכל הקשור ליצירה, יצירתיות וחדשנות אומנותית. מרקם פנתה בעיקר לקהל החרדי ושיווקה לנתח שוק מצומצם.
לפני כשנה וחצי נחמה שיינין בעלת העסק היתה מעוניינת להגדיל את קהלי היעד בצורה משמעותית מקהל יעד קטן של לקוחות פרטיים ובתי ספר חרדיים, היא מעוניינת לפנות כרגע גם לעיריות, עמותות ולציבור ההורים-ילדים הישראלי, שמעריך יצירתיות ואומנות טובה.
זה אומר- שכל המיתוג והשפה העיצובית צריכים לדבר בסגנון יותר מודרני ופתוח.
היה חשוב למתג מחדש את מרקם כעסק יצירה מודרני ועכשווי ובמקביל להשאיר את הסגנון המקורי והאותנטיות של העסק שקבע לו מקום של כבוד והיה אהוב ומוכר.
למרקם היה לוגו קיים שנבנה ביחד עם העסק ונחמה בעלת העסק היתה מחוברת אליו.
עם זאת, השפה העיצובית של מרקם לא היתה ברורה או מגובשת, בכל חג או מועד המצאנו את עצמנו מחדש..
זה לא טוב לעסק ולא טוב למותג.
מותג ברמה חייב לדבר בשפה ברורה ואחידה, חזרה על גוונים , פונטים, סגנון עיצובי..
למתג מחדש ממש – זו טעות!
מרקם זה לא עסק חדש בשוק, זו חנות מבוססת בעלת מוניטין גבוה וקהל לקוחות אוהב ומעריך.
מה שצריכים פה- זו ריענון ללוגו, חידוש, ולא מיתוג חדש.
החלטנו לקחת את הצורה הויזואלית שהכי מתכתבת עם מרקם ולחדש אותה- האייקון של כף היד.
השפה העיצובית.
צריכה להיות אחרת, מגניבה וטובה, שתשדר אומנות בקטע מודרני וכייפי
צבעוניות חיה ותוססת לצד מינימליסטיות ופשטות.
השפה של מרקם נבנתה משילוב של צורות אבסטרקט, נקיות וגם פתגמים בנושא אומנות.
בנוסף, רצינו לבטא את הקטע של טביעת האצבע האישית,
ויצרנו סוג של חותמת- פלומבה שהיא סוג של תת לוגו שמלווה את כל המוצרים של מרקם כחלק מהשפה העיצובית:
במרקם יוצאים עם קטלוג יצירות חדש בתדירות גבוהה מאד,
חגים, סתיו חורף אביב, ממש סביב מעגל השנה.
להתרשמות מהפרויקט של מרקם – כנסו
כמה מילים של נחמה בעלת העסק, על התוצאות:
המיתוג החדש ומתיחת הפנים שעשינו זכו למשובים חמים מלקוחות והשפיעו מאד על הגדלת מכירות!"
Copyright 2022 © All rights Reserved. Copy: beeing · Created by Rutish and Zehavi Akler